stichting.besteoverzicht.nl

Gesponsorde links
Abrona

Access
The access mission - to assists english speaking people relocating to the netherlands and ease their adjustment throughout their stay.

Achter de Regenboog
Stichting achter de regenboog is er voor kinderen en jongeren, die van dichtbij te maken hebben (gehad) met het overlijden van een dierbare.

Abrahamdag Oosterhout

Aan 't Delen

A-Bu-Cen, Arnhem
De site van a-bu-cen arnhems budo centrum. de sportclub in arnhem waar u terecht kunt voor: aikido, afslanken, callanetics, b.b.b., ouder & kind, outdoor, prive training, medische commissie, seniorensport, sporten op recept, vo2 max, voedings advies.

AA Kerk, Groningen

ADHD

Schilder prijs
Op zoek naar de prijzen van schilders? Bij meeroffertes kunt u gratis en vrijblijvend schilder prijzen aanvragen.

Anne Frank
Anne frank, het dagboek en het achterhuis. de meest complete en actuele informatie met unieke historische foto's en filmbeelden.

Anorexia en Boulimia Nervosa

Amivedi

Alzheimer Onderzoek
De internationale stichting alzheimer onderzoek (isao) is een non-profit organisatie die tot doel heeft wetenschappelijk onderzoek naar de oorzaken en de behandelingsmethoden van de ziekte van alzheimer te ondersteunen en voorlichting te geven over de ziekte. de stichting wordt ondersteund met giften van particulieren. de organisatie is in 1993 in nederland opgericht.

AFS Nederland
Afs verzorgt interculturele uitwisselingen voor jongeren op het gebied van coming to holland - wereldwerk - gastgezin - vrijwilligers afs - scholen & decanen - returnees - afs - highschool - wereldwerk extra - voorlichting - college, buitenland - afrika - azië - zuid-amerika - india - nepal - cambodja - sri lanka - china - vietnam - benin - kenia - tanzania - oeganda - mozambique - gastgezin - high school - highschool - studentenuitwisseling - studeren buitenland - studie buitenland - vrijwilligerswerk - wereldwerk - werken

Aids Fonds

Ars Floreat, Spirituele teksten
Ars floreat - boeken online

• Nog Geen
Er staan 16 links op deze pagina.